آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر

هتلداری جهانگردی

معرفی شرکت :
شرکت رنگین سپهر هشتم با موضوعات طراحی ، مدیریت ، مشاوره و آموزش پرسنل و احدهای اقامتی در سال 1376 با شماره ثبت 1376 با کادری مجرب و متخصص مربوط به امورهتلداری ،گردشگری ،بهداشت و تغذیه در بخشهای طراحی ،مدیریت ، مشاوره ، تجهیزو راه اندازی ،آموزش با درجه بندی و استاندارد سازی واحدهای اقامتی و برگزاری همایشها و جشنواره ها و نمایشگاهها مشغول به فعالیت بوده و می باشد.
این شرکت در حال حاضر از فعال ترین شرکتهای تخصصی هتلداری و گردشگری بوده و فارغ التحصیلان متعددی در مقطع دیپلم کاردانش ، آموزشهای کوتاه مدت تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و آموزشهای مهارتهای هتلداری تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای را جامعه حرفه ای هتلداری سطح کشور داده است .
هم اکنون فارغ التحصیلان این شرکت در مقطع کارو دانش که در واحدهنرستان هتلداری و گردشگری مشغول به تحصیل بوده اند فارغ التحصیلان رشته های هتلداری و جهانگردی می باشند.
این شرکت با هدف بهینه سازی و سازماندهی در صنعت توریسم ،در خدمات ، کار عملی را همزمان آغاز نموده وبا این تفکر در تمام پروژه های اجرائی شرکت ایجاد پیش زمینه های مربوطه را مد نظر داشته و اهداف خود را به ثبت رسانیده است .
مدیریت هتلداری:
شرکت رنگین سپهر هشتم بنا به مجوزهای اخذ شده از سازمانهای ذیربط اقدام به مدبربت و راهبری چندین پروژه مهم که در زیر بخشی از آنها می پردازیم نموده است این شرکت انجام امور مدیریت ، هماهنگی ، ساماندهی و برنامه ریزی و کنترل نیروی انسانی پروژه های مختلف غذایی ،اقامتی و پشتیبانی توسط کادر مجرب و متعهد خود در این زمینه سعی در کیفیت بخشی هرچه بیشتر جهت این سازمانها دارد تلاش بی وقفه پرسنل این بخش شرکت موفقیتهای بسیاری را به ارمغان آورده است که به برخی از آنها اشاره می شود.
1- مدیریت هتل بهمن وابسته به شرکت مخابرات
2- مدیریت نیروی انسانی هتل پارس وابسته به زنجیره هتلهای پارس
3- مدیریت خدمات تغذیه اداره کل فنی و حرفه ای خراسان به مدت دوسال روزانه 400پرس
4- مدیریت پروژه تغذیه بیمارستان قائم با پخت روزانه 1300 پرس غذا
5- مدیریت خدمات تغذیه شرکت ملی فولاد ایران ، طرح تجهیر معدن سنگ خواف روزانه 800پرس غذا
6- مدیریت و راهبری خدمات تغذیه بیمارستان شهید کامیاب مشهد روزانه 1000پرس غذا
sit8.ir
clinic-hotel.ir
hoteljuo.com
homaschool.ir

  • ۰
  • ۰
باشگاه خبرنگاران جوان بررسی می‌کند؛

یک کارشناس حوزه گردشگری معتقد است همه مشهد را به نام مشهد مقدس می‌شناسند.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شهر مشهد پایتخت معنوی ایران، کلان‌شهری که پس از تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر ایران شناخته می‌شود، به‌واسطه حضور پربرکت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام به‌نوعی در توریسم زیارتی پیشرو است. اما اقدام شهرداری مشهد برای حذف کلمه «زائر» از راهنمای زائر مشهد و تبعات آن در روز‌های اخیر در مرکز توجه بسیاری از کارشناسان قرار گرفته و با انتقاد‌های زیادی مواجه شده است.

صرف تغییر نام باعث بین‌المللی شدن یک شهر نمی‌شود/ همه مشهد را به نام مشهد مقدس می‌شناسند

به عنوان نمونه وحید جلیلی معاون پیشین فرهنگی شهرداری مشهد در دوره شورای اسلامی چهارم این شهر، حذف عنوان زائر از راهنمای زائر مشهد را اقدامی برای اعلام جنگ تمدنی و فرهنگی در مشهد مقدس دانست و از نخبگان شهر مشهد فارغ از هر خط سیاسی خواست مقابل جریانی که خواهان حذف عنوان زائر از راهنمای زائر مشهد هستند، سکوت نکنند.


بیشتر بخوانید: واکنش انتقادآمیز کاربران به تغییر تابلوهای راهنمای زائر در مشهد +تصاویر 


در این میان برخی از کارشناسان گردشگری نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند مثلا اردشیر اروجی، کارشناس حوزه گردشگری در یک شهر همواره شاخه‌های مختلف گردشگری باید در نظر گرفته شود، اما در مشهد می‌توان گردشگری زیارت را محور قرار داد.

حذف واژه گردشگر از راهنمای زائر مشهد در فضای مجازی نیز با انتقاد‌هایی مواجه شد البته برخی از شاعران کشور همچون سید ابوالفضل مبارز، محمد حسین رحیمی، مصطفی محدثی خراسانی، راضیه رجایی، رحیمه مهربانی، وحید صدیقی، سعید تاج محمدی و زهرا رسولی نیز به این امر انتقاد کردند.

صرف تغییر نام باعث بین‌المللی شدن یک شهر نمی‌شود/ همه مشهد را به نام مشهد مقدس می‌شناسند

حتی کسانی که حضور فعالی در فضای مجازی دارند نسبت به این موضوع انتقاد کردند و کاربران بر این نکته تأکید دارند که مشهد به عنوان یک شهر زیارتی شناخته شده است و همه گردشگران و مسافران این شهر، زائر خطاب می‌شوند پس تغییر نام تابلوهای زائر چه معنایی می‌تواند داشته باشد. در واقع نگرانی اصلی آنها این است که هویت مذهبی شهر زیارتی مشهد با چنین اقدامات نسنجیده‌ای به خطر می‌افتد اما مسئولان با بی‌اعتنایی از کنار آن می‌گذرند.

همچنین هادی عربی گل، کارشناس حوزه گردشگری در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص حذف کلمه «زائر» از راهنمای زائر مشهد، گفت: همه و نود درصد زائران، مشهد را به نام مشهد مقدس و شهر زیارتی می‌شناسند.ما باید خدماتمان را به سطح بین‌المللی برسانیم، زیرا صرف تغییر نام باعث بین‌المللی شدن یک شهر نمی‌شود.

صرف تغییر نام باعث بین‌المللی شدن یک شهر نمی‌شود/ همه مشهد را به نام مشهد مقدس می‌شناسند

وی ادامه داد: متأسفانه در شهرداری شهر مشهد به صورت یکباره کاری کردند که همه به آن حرکت به عنوان یک خیزش فرهنگی علیه باور‌ها و اعتقادات نگاه می‌کنند. بنابراین حذف کلمه «زائر» از راهنمای شهر مشهد یک ساز و کار منطقی نبود و به نظر می‌رسد برای معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های فرهنگی، هنری، طبیعی و آداب و رسوم مشهد باید جلسه‌ای با حضور نخبگان مذهبی و کارشناسان حوزه گردشگری مشهد گذاشته شود تا ساز و کار بهتری پیدا شود.

با توجه به واکنش‌ها و انتقادهایی که صورت گرفت بعد از حدود  ۱۱ ماه به نظر می‌رسد با اقدام شهرداری مشهد تابلوهای «راهنمای زائر، مرکز اطلاعات سفر شهری» به جای تابلوهای «راهنمای سفر» دوباره روی باجه‌های راهنمای شهری نصب شده است.

انتهای پیام/

 

https://www.yjc.ir/fa/news/6969057/چرا-طرح%E2%80%8C-شهر-گردشگر-به-اهداف-دلخواه-و-مطلوب-نرسید

  • ۹۹/۰۱/۱۲
  • مرکز آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی