آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر

هتلداری جهانگردی

معرفی شرکت :
شرکت رنگین سپهر هشتم با موضوعات طراحی ، مدیریت ، مشاوره و آموزش پرسنل و احدهای اقامتی در سال 1376 با شماره ثبت 1376 با کادری مجرب و متخصص مربوط به امورهتلداری ،گردشگری ،بهداشت و تغذیه در بخشهای طراحی ،مدیریت ، مشاوره ، تجهیزو راه اندازی ،آموزش با درجه بندی و استاندارد سازی واحدهای اقامتی و برگزاری همایشها و جشنواره ها و نمایشگاهها مشغول به فعالیت بوده و می باشد.
این شرکت در حال حاضر از فعال ترین شرکتهای تخصصی هتلداری و گردشگری بوده و فارغ التحصیلان متعددی در مقطع دیپلم کاردانش ، آموزشهای کوتاه مدت تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و آموزشهای مهارتهای هتلداری تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای را جامعه حرفه ای هتلداری سطح کشور داده است .
هم اکنون فارغ التحصیلان این شرکت در مقطع کارو دانش که در واحدهنرستان هتلداری و گردشگری مشغول به تحصیل بوده اند فارغ التحصیلان رشته های هتلداری و جهانگردی می باشند.
این شرکت با هدف بهینه سازی و سازماندهی در صنعت توریسم ،در خدمات ، کار عملی را همزمان آغاز نموده وبا این تفکر در تمام پروژه های اجرائی شرکت ایجاد پیش زمینه های مربوطه را مد نظر داشته و اهداف خود را به ثبت رسانیده است .
مدیریت هتلداری:
شرکت رنگین سپهر هشتم بنا به مجوزهای اخذ شده از سازمانهای ذیربط اقدام به مدبربت و راهبری چندین پروژه مهم که در زیر بخشی از آنها می پردازیم نموده است این شرکت انجام امور مدیریت ، هماهنگی ، ساماندهی و برنامه ریزی و کنترل نیروی انسانی پروژه های مختلف غذایی ،اقامتی و پشتیبانی توسط کادر مجرب و متعهد خود در این زمینه سعی در کیفیت بخشی هرچه بیشتر جهت این سازمانها دارد تلاش بی وقفه پرسنل این بخش شرکت موفقیتهای بسیاری را به ارمغان آورده است که به برخی از آنها اشاره می شود.
1- مدیریت هتل بهمن وابسته به شرکت مخابرات
2- مدیریت نیروی انسانی هتل پارس وابسته به زنجیره هتلهای پارس
3- مدیریت خدمات تغذیه اداره کل فنی و حرفه ای خراسان به مدت دوسال روزانه 400پرس
4- مدیریت پروژه تغذیه بیمارستان قائم با پخت روزانه 1300 پرس غذا
5- مدیریت خدمات تغذیه شرکت ملی فولاد ایران ، طرح تجهیر معدن سنگ خواف روزانه 800پرس غذا
6- مدیریت و راهبری خدمات تغذیه بیمارستان شهید کامیاب مشهد روزانه 1000پرس غذا
sit8.ir
clinic-hotel.ir
hoteljuo.com
homaschool.ir

  • ۰
  • ۰
در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

یک کارشناس گردشگری گفت:اگر زیرساخت‌های گردشگری اعم ماشین آلات، رفتار سازمانی وکیفیت آموزش نیرو‌ها ومسائل دیگر را بهبود نبخشیم به متوسط جهانی نخواهیم رسید.

چگونه سهم گردشگری در تولید ناخالص داخلی را افزایش دهیم؟/ وجود زیرساخت‌های گردشگری لازمه رسیدن به متوسط جهانی استهادی عربی گل کارشناس گردشگری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه میراث وگردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص چگونگی رشد گردشگری در تولید ناخالص داخلی کشور ورسیدن به متو سط جهانی، گفت: این هدف تحقق پیدا نمی‌کند مگر اینکه ما زیر ساخت‌های گردشگری مان ر ا به حد نرمال جهانی برسانیم به بیان دیگر پذیرایی، نحوه خدمات رسانی را در حوزه گردشگری و واحد‌های اقامتی همچنین حوزه‌های مرتبط، حتی حمل ونقل گردشگری را توسعه وبه روز رسانی کنیم.

کارشناس گردشگری کشورمان ادامه داد: اکنون استاندارد هتل‌های کشور با استاندارد‌های جهانی قابل قیاس نیست وبه حد استاندارد جهانی نرسیده است، کشور‌های همسایه مانند افغانستان در حوزه کیفیت خدمات دهی نیرو‌های گردشگری به شدت در حال پیشرفت هستند وبه شدت کار می‌کنند.

او افزود: سال‌ها پیش زمانی که به نقطه‌ی گردشگری کشور افغانستان برای گردش سفر کردام، بین دو نفر از مردم آن کشور نزاعی رخ داده بود و آن دو فرد افغانی زمانی که من را که به عنوان توریست و یک گردشگر و غریبه مشاهده کردند سریع دعوا خود را تمام و خیر مقدم گفتند و تا لحظه آخر هیچ عکس العملی نشان ندادند تا ما آن جا را ترک کردیم.

عربی گل بیان کرد: اگر زیرساخت‌های اولیه گردشگری را درست نکنیم اعم از ابنیه، تجهیزات، ماشین آلات وهمچنین خود رفتار سازمانی در فتار‌های آموزشی برای نیرو‌ها تحقق پیدا نکند کشورمان در زمینه صنعت گردشگری رشد نمی‌یابد.

او گفت: اگر مسئولان دربوق وکرنا کنند که صنعت گردشگری را رونق خواهیم داد، اما هیچ اقدم اساسی و اجرایی برندارند، البته خوشبختانه قدمی در موسسات و مراکز آموزشی در حوزه هتلداری فعالیت‌های انجام شده است که این خبر خیلی خوبی است که این اقدام باید در زمان‌های قبل انجام می‌شده است.

مدرس فعال در حوزه گردشگری گفت: در کنار نیروی انسانی که آموزش می‌دهیم باید تجهیزات، ابنیه و استاندارد‌های جهانی برای کلیه خدمات گردشگری کشور را رعایت کنیم اگر کیفیت خدمات رسانی پایین باشد که متاسفانه می‌بینیم که برخی از افراد با رابطه و رانت استاندارد هتل پنج ستاره را می‌گیرند و با رابطه یک آژانس بزرگ ایجاد می‌کنند.

او ادامه داد: خب این خوب نیست باید استاندارد‌ها وکیفیت خدمات رسانی رعایت شوند تا صحبت‌هایی که در زمینه رشد وتوسعه سهم گردشگری در تولید ناخالص داخلی کشو، اجرا شود واین اقدامات انجام گرفته شده در بهبود صنعت گردشگری نباید مسکنی عمل شود به عبارت دیگر نباید این اقدامات برای یک بازه زمانی خاص باشد.

هادی عربی گل افزود: کشورمان اگر می‌خواهد درصنعت گردشگری توسعه یابد و ماندگار شود باید فعالیت‌ها و اقدامات بیشتری را در این حوزه برای بهبود اوضاع انجام دهد و زیر ساخت‌های گردشگری را قوی تر و بهتر کند.

کارشناس گردشگر‌ی کشور مطرح کرد: خوشبختانه با وزارت خانه شدن ارتباط بین نهاد‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری با وزارت خانه بیشتر خواهد شد و به راحتی می‌تواند اقدامات موثر انجام داد، به شرطی که از مشاوران خوب برای بهبود اوضاع گردشگری استفاده و از این پتانسیل‌های گر دشگری در این ارتباطات بیشتری بهره برده شود.

او ادامه داد: به عبارتی دیگر سازمان شهرداری اگر می‌خواهد مجوزی دهد با هماهنگی مستقیم میراث باشد همچنین آموزش و پرورش اگر قصد دارد که آموزشی برای ارتقا کیفیت نیرو‌های گردشگری آموزشی دهد باهماهنگی وزارت میراث فرهنگی باشد، اگر توسعه در صنعت خودرو‌های گردشگری ایجاد شودبا هماهنگی میراث باشد این مسائل همگی مرتبط هستند که با وزارت شدن میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به این موضوع کمک خواهد شد.

انتهای پیام/

 

https://www.yjc.ir/fa/news/7084855/چگونه-سهم-گردشگری-در-تولید-ناخالص-داخلی-را-افزایش-دهیم-وجود-زیرساخت%E2%80%8Cهای-گردشگری-لازمه-رسیدن-به-متوسط-جهانی-است

  • ۹۹/۰۱/۱۲
  • مرکز آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی