آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر

هتلداری جهانگردی

معرفی شرکت :
شرکت رنگین سپهر هشتم با موضوعات طراحی ، مدیریت ، مشاوره و آموزش پرسنل و احدهای اقامتی در سال 1376 با شماره ثبت 1376 با کادری مجرب و متخصص مربوط به امورهتلداری ،گردشگری ،بهداشت و تغذیه در بخشهای طراحی ،مدیریت ، مشاوره ، تجهیزو راه اندازی ،آموزش با درجه بندی و استاندارد سازی واحدهای اقامتی و برگزاری همایشها و جشنواره ها و نمایشگاهها مشغول به فعالیت بوده و می باشد.
این شرکت در حال حاضر از فعال ترین شرکتهای تخصصی هتلداری و گردشگری بوده و فارغ التحصیلان متعددی در مقطع دیپلم کاردانش ، آموزشهای کوتاه مدت تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و آموزشهای مهارتهای هتلداری تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای را جامعه حرفه ای هتلداری سطح کشور داده است .
هم اکنون فارغ التحصیلان این شرکت در مقطع کارو دانش که در واحدهنرستان هتلداری و گردشگری مشغول به تحصیل بوده اند فارغ التحصیلان رشته های هتلداری و جهانگردی می باشند.
این شرکت با هدف بهینه سازی و سازماندهی در صنعت توریسم ،در خدمات ، کار عملی را همزمان آغاز نموده وبا این تفکر در تمام پروژه های اجرائی شرکت ایجاد پیش زمینه های مربوطه را مد نظر داشته و اهداف خود را به ثبت رسانیده است .
مدیریت هتلداری:
شرکت رنگین سپهر هشتم بنا به مجوزهای اخذ شده از سازمانهای ذیربط اقدام به مدبربت و راهبری چندین پروژه مهم که در زیر بخشی از آنها می پردازیم نموده است این شرکت انجام امور مدیریت ، هماهنگی ، ساماندهی و برنامه ریزی و کنترل نیروی انسانی پروژه های مختلف غذایی ،اقامتی و پشتیبانی توسط کادر مجرب و متعهد خود در این زمینه سعی در کیفیت بخشی هرچه بیشتر جهت این سازمانها دارد تلاش بی وقفه پرسنل این بخش شرکت موفقیتهای بسیاری را به ارمغان آورده است که به برخی از آنها اشاره می شود.
1- مدیریت هتل بهمن وابسته به شرکت مخابرات
2- مدیریت نیروی انسانی هتل پارس وابسته به زنجیره هتلهای پارس
3- مدیریت خدمات تغذیه اداره کل فنی و حرفه ای خراسان به مدت دوسال روزانه 400پرس
4- مدیریت پروژه تغذیه بیمارستان قائم با پخت روزانه 1300 پرس غذا
5- مدیریت خدمات تغذیه شرکت ملی فولاد ایران ، طرح تجهیر معدن سنگ خواف روزانه 800پرس غذا
6- مدیریت و راهبری خدمات تغذیه بیمارستان شهید کامیاب مشهد روزانه 1000پرس غذا
sit8.ir
clinic-hotel.ir
hoteljuo.com
homaschool.ir

  • ۰
  • ۰

مدیریت پذیرش مهمان یا فرانت آفیس

ثبت نام

اولین دوره مدیریت پذیرش مهمان یا فرانت آفیس

با ارائه مدرک رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

آشنایی با افراد و وظایف در قسمت فرانت آفیس:

 

مدیرفرانت آفیس

نظارت و سربرستی کلیه کار کنا ن فرانت آفیس به عهده مدیر فرانت آفیس است . در بعضی هتل های کوچکتر سربرستی و  نظارت از وظا یف مدیر شب نیز به عهده مدیر فرانت آفیس می باشد .در غیر این صورت قسمتی از وظا یف مدیر شب که مربوط به پذیرش است تحت نظارت مدیر فرآنت آفیس خواهد بود.

وظایف مدیر فرانت آفیس

تنظیم برنامه کا ری کارکنا ن پذیرش- روابط با آژانسهای مسافرتی - وزارتخا نه ها -سفارتخانه ها- نهادها- شرکت های دولتی و خصوصی در مورد میهما نان آنها-هماهنگی با معاونت بازرگانی در مورد بازاریابی و تبلیغات- مذاکره وگفتگو در مورد نرخهای مخصو ص وتخفیف ها اتخاذ تدابیر لازم جهت بالا بردن سطح پذیرایی و سرویس هتل استقبال وراهنمایی میهمانان عالی رتبه از ورود تا خروج آنها -مطالعه دفتر گزارش شب و ارائه دستورات لازم جهت حل مشکلات- ارائه دستورات لازم در مورد میهمانان عالی رتبه هتل (فرش قرمز -گل میوه و....)

بر قراری تماسهای لازم با میهمانان عالی رتبه هتل به منظور رفع نیاز وجلب رضایت آنها- ارائه پاسخ به نامه های شکایات رزرو  و تشویق های میهمانان -بررسی گزارشهای مالی شب رفع نواقص آنها وارسال آن به مدیران- کسب اطلاعات کامل از وضعیت اتاقهای هتل وپیگیری معایب نواقص و اشکالات موجود و ارائه پیشنهادات مناسب به مسئولین جهت رفع آنها -بررسی برگه های ارزشیابی هتل که توسط میهمانان تکمیل می شود تجزیه وتحلیل آنها -گرفتن آمار ماهیانه از آنها و مذاکره موارد مهم در جلسات مدیران (جواب دادن به تک تک آنها امری لازم و ضروری است ) که توسط این پست سازمانی انجام می شود..

معاون فرانت آفیس

در هتل های بزر گتر بر اساس نیاز هتل مدیر فرانت آفیس یک معاون کار آمد وبا تجربه برای خود تعیین می کند .معاون فرانت آفیس قسمتی از وظایف مدیر فرانت آفیس را انجام داده ودر غیاب او کلیه مسئولیت های او را دارد . معاون بخش فرانت افیس باید گزارشات خود را مستقیما به مدیر فرانت آفیس ارسال نماید .

وظایف پذیرشگر

تحویل گرفتن نوبت کاری

پیگیری مسائل نوبت قبل

پذیرش میهمانان هتل و جوابگویی به سئوالات و حل مشکلات آنها

کنترل کارت های ورودی میهمانان و کارت شناسایی آنها

ثبت مشخصات میهمانان ورودی در رایانه

مراحل خروج میهمانان -نظارت :از اتاق تا درب هتل

خروج اطلاعات میهمان خروجی از لیست رایانه ای اتاق

(منبع:http://khfars.persianblog.ir/tag)

 

سر فصل دوره به شرح زیر می باشد:

مدیریت پذیرش میهمان در هتل(فرانت آفیس)

ساعات آموزش

ردیف

سر فصل دروس

تئوری

عملی

1

تاریخچه هتلداری، سازمان هتل ها، (انواع مختلف هتل ها، درجه بندی و طبقه بندی)

2

_

2

بخش پذیرش میهمان(فرانت آفیس)

2

_

3

مهارت های فردی و ارتباطی(آداب معاشرت اجتماعی، ظاهر رفتار، پوشش، آراستگی و ...)

4

_

4

ارائه خدمات به میهمانان (آگاهی از خدمات هتل، برنامه های فروش اتاق و خدمات، انواع هتل ها، شناخت صنعت گردشگری، اطلاع رسانی به میهمان، قیمت گذاری اتاق ها و خدمات هتل و رسیدگی به شکایات و ...)

4

_

5

ورود و خروج میهمانان از هتل(ورود و پذیرش  خروج و تسویه حساب)

2

_

6

راهبری امور بخش( لوازم و تجهیزات اداری بخش فرانت آفیس، خدمات ارتباطی، پاسخگویی به تلفن، تغییر شیفت، گزارشات داخلی، اطلاعات محرمانه بخش پذیرش، آراستگی محل کار، کارت کلید، اشیاء گمشده و پیدا شده، امنیت میهمانان، دریافت پیام، راهنمایی میهمانان و ...)

4

_

7

آشنایی با نرم افزارهای هتلداری بخش پذیرش میهمان

2

_

8

ایمنی، بهداشت و پیشگیری از حوادث

4

_

9

شناخت صنعت گردشگری

2

_

10

آشنایی با قوانین، مقررات و ضوابط هتلداری و گردشگری

4

_

11

کارورزی

_

30

جمع کل: 60 ساعت 

30

   30

 

 

  • ۹۵/۰۲/۱۴
  • مرکز آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی